Güzel Bir Başlangıç

 +18 İtiraf Güzel Bir Başlangıç

+18 itiraf sitesi size bir genç kızın en güzel geçesini paylaşıyor.

İsim : Elif 
Yaş : 20
Cinsiyet : Kız 
Boy : 1,65

Selam benim adım elif 20 yaşındayım ne oyle çok guzelim nede çirkinim. 1.65 boyunda beyaz tenli ela gözlü bi bayanım.biz ahmetle gecen sene nişanlandık.

Size ilk sex yaptığımız günü anlatmak istiyorum çünkü benim için inanılmaz güzeldi.bi gün arabayla çok güzel bi yere gittik nişanlımla sessiz ve sakin bi yerdi ama manzarası çok güzeldi.önce biraz manzarayı izledikten sonra başladık öpüşmeye. nişanlım yavaş yavaş boynuma inmeye başladı yalıyo opüyo kulaklarımı emiyodu e tabi bende boş durmuyo skiyle oynuyodum.abartmaya gerek yok normal bi alet büyüklüğünde 15 yada 16cm.g*ğüslerime bidaldı ki ufffff cok fenaydı.ısırıyo emiyo diliyle oynuyo beni bitiriyodu resmen daha fazla dayanamadm actm fermuarını aldm skini agzıma birazda ben seni deli edecem dedm al bakalım dedi.agzıma almamla inlemesi bi oldu agzmda ceviriyorum emiyorm. 

Ben emdikçe o inliyo karıcım supersn felan dıyo on dk yaladıktan snra inleye inleye bosaldı ve sıra bende dedi. gecti a*ımı yalamaya ama ne yalama beni mahf etti. kasıklarmdan baslayıp g*tüme kadr yaladı emdı sularımı ıcıne cektı. ben artık kudrmustm sok artk dıye ınlıyodm. ılk defa s*x yapacagm ıcn aslında bıraz korkuda vardı ama cok ıstıyodm. cıktm kucagına oturdm once kan geldi az bise gectkten snra deva* ettm. ustunde oyle bi zıplıyodm kı araba ble sarsılıyodu.zıplarken goguslerımı aldı agzına somuruyo offfff oyle zevk aldık kı cığlık ata ata bosaldk beraber cok zevklıydı ve hıç pişman deglm.şimdi evlıyz ve cok guzel bı s*x hayatmz var

Yorum Gönder

0 Yorumlar